google.com, pub-7062781438792579, DIRECT, f08c47fec0942fa0

1 Ocak 2008 Salı


derya gibi show tv

Deryalı Günler Derya Baykal
Tarih: 2007-10-10 TV: SHOW TV Başlama: 13:00
Tür: Canlı Yayın Süre: 90 dakika.

Künye:
Derya Baykal Deryalı Günler yeni bölüm yeni sezon Canlı Yayın Türk Kadını, aklın ve becerinin ulaştığı, duygunun yoğunlaştığı yerde, Derya Baykal’la buluşuyor...

Kavga yok, tartışma yok, dedikodu hiç yok...

Vizyona, farklılığa, sanata, tiyatroya, şiire, dekorasyona, güzellik ve sağlığa, boya, örgü, nakış, dikiş ve takıya pencere açan Derya Baykal, yine kadınları hayata bağlayan bir projeye imza atıyor...

Örnek kadın profillerini ekrana taşıyan Derya Baykal'la ekran başındaki kadın heveslenecek, aşkı ve temiz sevgiyi hissederken, güzelliklerde buluşacak.

“Deryalı Günler” Derya Baykal’ın sunumuyla hafta içi her gün 13:00'da Show TV ekranlarında.

Canlı Yayın
Derya Baykal Deryalı Günler yeni bölüm yeni sezon canlı yayın

Küçük bir balık
Olup denizde,
Enginlere yüzmek isterdim…

Kumsalda çocuk olup
kumdan kaleler yapmak isterdim…

Midyenin içinde istiridye olmak isterdim.
Dev dalgalar olup sahile vurmak isterdim.
Bir şişede mektup olup sevgiliye gitmek isterdim...

Gemilere binip dönmemek isterdim.
İsterdim de...

Hayat Küçük şeylerden oluşur
Eğer sen istersen büyük olurlar
O zaman her şey yücelir...

Neşemizi... sıkıntılarımızı... umutlarımızı... kırgınlıklarımızı...
İlmek ilmek, desen desen, tel tel paylaşmak; yaşama sevincimize sevinç katmak için
haftaiçi hergün, Show TV'de buluşalım


EmojilerEmojiler

Bu sitenin içeriği yazarın özgün paylaşımlarından ve muhtelif sitelerden derlenen alıntılardan ibarettir.