google.com, pub-7062781438792579, DIRECT, f08c47fec0942fa0

13 Şubat 2012 Pazartesi

Örgü Robalı Bebek Hırkası Örneği

Örgü Robalı Bebek Hırkası Örneği
Robalı Bebek Hırkası Yapımı – Robalı Bebek Hırkası Açıklamalı – Robalı Bebek Hırkası Örnekleri
 Örgü Robalı Bebek Hırkası Örneği
Robası:
4 no şişle 60 ilmekle başladım
4 haraşo sırası ördüm (yani 8 sıra düz, ben haraşoları öndende arkadanda düz örerim)
İki kenara düğme ve ilik için 6 ilmek haraşo ayırıp, 6 sıra düz örgü ördüm
düz örgünün 5sırasında arttırmalar olacak kenar haraşolarından sonra 1düz örüp, 1 arttırdım(arttırmaları ilmeğin içinden örerek yaptım) toplam= 83 ilmek
4 sıra ters örgü ördüm (dikkat! haraşo değil ters örülecek)
6 sıra düz (yine düz örgünün 5sırasında kenar haraşolarından sonra arttırma olucak) toplam=113 ilmek
4 sıra ters ördüm
Bir kez ajurlu örneği uyguladım
4 sıra ters ördüm (ters örgünün 2sırasında yani arkada düz sırasında kenar haraşolarından sonra arttırma yaptım yine toplam=157 ilmek
Yine ajurlu örneğe geçtim 1 kez yaptıktan sonra kolları, önleri ve arkayı ayırdım
önler= 24 ilmek
kollar= 33 ilmek
arka= 43 ilmek
Önce kolları ördüm Kolların iki kenarına ilmek atarak arttırma yaptım 5 bir yana, 6 bir yana Robadaki son ters sırasından sonra olmak üzere ajurlu örneği 6 kez tekrar ettim, kol ağzına 4 sıra haraşo örüp bitirdim
Sonra bedeni ördüm Önce sağ önü geçirdim şişe, araya 11 (yada 12 olabilir) ilmek atıp arttırdım, arkayı geçirdim şişe, 11 ilmek atıp arttırdım, sol önü geçirdim şişe Bu şekilde bedenin tamamına ajurlu örneği robadaki son ters sırasından itibaren 7 kez uyguladım ve eteğine 4 haraşo sırası örüp bitirdim
Bu arada önün bir kenarından 3 kez ilik açmayı unutmayın 1iliği: yakadan ilk 2haraşo sırasında, sonra 7 haraşo sırasında bir 2 ilik daha açtım
Ajurlu örneğin açıklaması:
1sıra: 4düz, 2 ilmbersağa, 1dola, 1düz, 1 dola, 2 ilmbersola, 6düz, 2 ilmbersağa, 1dola, 1düz, 1 dolasondaki 6 ilmeğe kadar tekrar, 2 ilmbersola, 4düz (Kenar haraşolarından sonra)
2ve tüm çift sıralar ters (kenar haraşoları hariç tabi)
3sıra: 3 düz, 2 ilmbersağa, 1 dola,3düz,1dola,
2ilmbersola,4düz,2ilmbersa ğa, 1 dola,3düz,1dola, 2 ilmbersola,3düz
5sıra: 2 düz, 2 ilmbersağa, 1 dola,5düz,1dola, 2ilmbersola,2düz,2ilmbersa ğa, 1 dola,5düz,1dola, 2ilmbersola,2 düz
7sıra: 1 düz,2ilmbersağa, 1dola,7düz,1dola, 2ilmbersola,2ilmbersağa, 1dola,7düz,1dola, 2ilmbersola,1düz
bu 8 sıra tekrar edilecek


EmojilerEmojiler

Bu sitenin içeriği yazarın özgün paylaşımlarından ve muhtelif sitelerden derlenen alıntılardan ibarettir.