google.com, pub-7062781438792579, DIRECT, f08c47fec0942fa0

28 Mart 2012 Çarşamba

kulaklıklı bere yapılışı 2012 — kulaklı bere ve örülüşü 2012 — bere modeli ve yapılışı 2012


kulaklıklı bere yapılışı 2012 — kulaklı bere ve örülüşü 2012 — bere modeli ve yapılışı 2012
Soğuk ve sert geçen kış günlerinde belki de en fazla ihtiyaç duyduğumuz giyim aksesuarları arasında yer alan bereler, birbirinden farklı tasarımlar ile üretilerek bizlere sunuluyor meleklerim… Ponponlu, sade ve kulaklı vb. tarzlarda üretilerek sunulan bere modelleri arasından ben en çok kulaklıklı olarak üretilen modelleri beğeniyorum kızlar…Gardrobumda şu anda farklı renklerde olmak üzere iki adet kulaklıklı berem var ve ben bunlara bir üçüncüsünü eklemek için çalışmalara başladım bile… Benim gibi kulaklıklı bere modelini sevenler için hazırladığım bu yazımda, kulaklıklı bere modeli nasıl örülür anlatıyorum… Eğer sizlerde bu bere modelini örmek isterseniz, tek yapmanız gereken yazımı okumak olacaktır meleklerim…
Kulaklıklı bere malzemeleri; Orta Kalınlıkta Yün, Şiş no: 6
Kulaklıklı bere yapılışı;
Kulaklar için; 4 ilmek başlanır. 21 ilmek olana kadar her sıra başında arttırılır, 2 tane örülür. Sağ kulağın başında 8 ilmek atılır, 21 ilmek kulak örülür, 20 ilmek atılır, sol kulağa birleştirilir, 21 ilmek sol kulak örülür, 8 ilmek atılır. Böylece ilmek sayısı 78 olur. 27 sıra örüldükten sonra, 78 ilmek 6 eşit parçaya bölünür.13 ilmekte bir, bir defa kesilir. Kesme işlemi örgünün düz tarafında yapılır.6 ilmek kalınca dikilerek toplanır. Arka dikişi yapılıp, bere tamamlanır.


EmojilerEmojiler

Bu sitenin içeriği yazarın özgün paylaşımlarından ve muhtelif sitelerden derlenen alıntılardan ibarettir.