google.com, pub-7062781438792579, DIRECT, f08c47fec0942fa0

3 Mayıs 2020 Pazar

Püskül Nasıl Yapılır?

Püskül Yapımı Resimli Anlatım 3


Püskülleri birçok alanda, süslemede kullanıyoruz. Ve bu püskülün nasıl yapıldığını anlatan çok güzel bir resim hazırladık. Resimde adım adım nasıl yapıldığını görebilirsiniz. Bir kart olabilir, telefon olabilir benzeri bir şeyin etrafına ipi satıyoruz. Daha sonra resimdeki gibi bir tarafından bağlıyoruz. Bağladığımız kısmın biraz altından aynı renkte başka bir ipi sarıyoruz.  Ve düğüm atıyoruz. Bağlamadığımız tarafın uçlarını kesiyoruz. Ve püskül hazır. Şimdi yapılışını resimli olarak görelim.

Püskül Yapımı Resimli Anlatım

Püskül Yapımı Resimli Anlatım 1

Püskül Yapımı Resimli Anlatım 2

Dilerseniz etrafına ipe boncuk dizip sarabilirsiniz. Boncuklarla da çok güzel duracaktır. Bir – iki sıra boncuk sarmanız yeterli olacaktır.

Püskül Yapımı Resimli Anlatım 3

Kaynak: http://www.liveinternet.ru/users/svetlana_spb/post180558593/


EmojilerEmojiler

Bu sitenin içeriği yazarın özgün paylaşımlarından ve muhtelif sitelerden derlenen alıntılardan ibarettir.